אהבה זה

להבין שמה שאת מחפשת זה לא בהכרח מה שתמצאי. זה למצוא את מה שלא חשבת שאת רוצה ולגלות שמצאת דווקא את זה, דווקא אותו, בגלל כל הסיבות הנכונות. זה לקבל בהבנה את העובדה שזוג מוצלח הוא לא בהכרח כזה שחושב אותו דבר ומרגיש אותו דבר, מביע את עצמו באותה צורה או מראה אהבה בדרכים דומות. יש דרכים שונות וכה רבות להיות "נכון", להגיב, לכעוס, לאהוב, לדבר, לרגש. לכל אחד השקפות ורצונות משלו וזה הדבר הכי טבעי ביקום. אהבה זה להרגיש טבעי אחד ליד השנייה. זה להשתטות כמו ילדים ולצחוק עד שיש ריבועים בבטן.

אהבה זה כשהוא מצליח להעביר את הפרצוף שלך מדמעות זולגות לצחוק מתגלגל תוך פחות מדקה. יודע להגיד בדיוק את מה שיוציא אותך מזה. את מה שישמח אותך. זה לא למדוד. לא לעשות התחשבנויות ופנקסנות. זה ללמוד אחד את השנייה שוב ושוב כל יום מחדש. לדעת מה הנקודות הרגישות, מה יעליב, מה ישמח, מה יעצבן. זה להשתנות ביחד, לגדול, להיפתח, להתפתח כל אחד לחוד ושניכם ביחד כזוג. להתעניין בעולמות חדשים שמעניינים את הצד השני. זה להבין שאין דבר כזה מושלם. לא הוא מושלם ולא את מושלמת. גם לא אני.

אהבה זה ליצור מרחב מוגן ביחד, כזה שאפשר להתבטא בו מהלב בלי לפחד. כזה שאפשר להתעצבן בו על כל העולם ואחותו. זה להבין מתי להתקרב ומתי לתת רגע של שקט ולתפוס קצת מרחק, או מחסה. זה לדעת מתי לוותר ומתי להילחם ולהתעקש. זה לזהות כבר לפי ה"שלום" שלו איך עבר עליו היום. זה כשהוא עונה לך עוד לפני שסיימת את המשפט כי הוא יודע בדיוק מה עובר לך בראש. זה לנשום עמוק ותמיד לראות את התמונה הכללית. זה לראות מעבר למילים.

אהבה זה לעבור מהמורות ביחד אבל לעשות הכל כדי שהבאמפרים האלה לא ידפקו את אוטו הזוגיות ולא ישאירו עליו שריטות ומכות. זה לעשות הכל כדי שוויכוחים ומריבות יהיו קשים או כואבים או מעצבנים רק לאותו רגע, כדי שמשם תוכלו להמשיך בנסיעה המשותפת שלכם בנעימות. בלי צלקות.

אהבה זה קשה לפעמים. זה מאתגר. זה מלמד. זה בוחן גבולות. זה מציב מראות. זה להחשיב עוד מישהו בתכניות ובשיקולים שלך, החל מהלו"ז לסופ"ש ועד לעתיד הרחוק. זה לדבר על העתיד המשותף בלי להיבהל ממנו. זה להרגיש שיש ללב שלך בית בגוף של מישהו אחר. שאתם מחוברים חזק חזק בנפש, בגוף, בחיים. זה לא לוותר כשקשה. לא לוותר לעצמך, לא לוותר על עצמך, לא לוותר לו, לא לוותר לקשר. זה לצאת מעצמך בשביל הצד השני. להתגבר על עצמך. זה גם להישען עליו וגם לתמוך בו. להיות בשבילו. לעשות בשבילו. להתגמש בשבילו. כשגם הוא יעשה את זה בשבילך – את תראי שזה לא ירגיש לך כמו ויתור או הקרבה, זה ירגיש כמו אהבה.

אהבה זה להיות קלישאתית ולכתוב בט"ו באב על מה זאת אהבה. זה להגיד תודה על מה שיש לי, לנו, ולנסות תמיד להיות טובים יותר יחד. זה להיות שנה ביחד ולהרגיש שעברנו עולם ומלואו זו עם זה.
חמסה עלינו.

עוד על אהבה>>

//סיוון סטרומזה

2 מחשבות על “אהבה זה

כתיבת תגובה